JMail - radio buttom
Fra : RuneStone

Dato : 08-01-04 20:44

denne kode står i min JMail kode, men der er noget galt for når e-mailen
bliver sendt kommer skriver den hverken tilmeld eller frameld...

email = Request.Form("email")

if Request.Form("meld") = "tilmeld" then
form = Request.Form("meld")
else form = "frameld"
end if

msg.Body = "Følgende e-mail skal "&meld&" fra reklame e-mail
databasen:<br><br>"&email&""

mvh.. Rune Thougaard
--
www.rtk-design.dk || www.vinperlen.dk

Fra : Torben Brandt

Dato : 08-01-04 20:49

RuneStone skrev:
> [...]
> bliver sendt kommer skriver den hverken tilmeld eller frameld...
>
> email = Request.Form("email")
>
> if Request.Form("meld") = "tilmeld" then

Ovenstående sætter variablen "form"

> msg.Body = "Følgende e-mail skal "&meld&" fra reklame e-mail
> databasen:<br><br>"&email&""

Her bruges variablen "meld" - det duer ikke, da "meld"-variablen jo ikke
eksisterer.
Ret "meld" i ovenstående til "form", og se om det så ikke virker...

/Torben

Fra : Thomas Møller Nexø

Dato : 08-01-04 21:26

Måske kan du bygge det op med følgende:

If Request.Form("meld") = "tilmeld" then
   bolTilmeld = true
Else
   bolTilmeld = false
End If

' Else delen kan helt undlades

' Nu ved jeg ikke om du bruger querystring
' til at definere hvilken email det drejer sig om
' men hvis du gør kan du måske lave følgende

If bolTilmeld = True Then
   varMessage = "Følgende email " & Request.Querystring("Email") & "skal
tilmeldes bla..."
Else
   varMessage = "Følgende email " & Request.Querystring("Email") & "skal
afmeldes bla..."

msg.Body = varMessage

Håber det kunne bruges til noget

- Pædagogiske tutorials på dansk