Artikel om Unfairpris.dk i Erhvervsbladet ~
Fra : Ukendt

Dato : 08-01-04 17:28

Hej gruppe

Nu er jeg jo flere gange blevet drillet med, at jeg "reklamerer" for min
hjemmeside, www.unfairpris.dk - Danmarks største forum mod annoncehajer.
)

Jeg vil derfor lige tillade mig at henlede jeres opmærksomhed på en artikel
i Erhvervsbladet i dag:

http://www.erhvervsbladet.dk/nyhedsservice/npShowArticle.asp?strArtID=114846

Jesper Brock
Journalist, www.budstikken.com
Chefredaktør, www.unfairpris.dk - fordi annoncehajerne også kommer efter
DIG!

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 09-01-04 08:37

"Jesper Brock" <jesper.brock(at)mail.dk> wrote in message news:<3ffd8520$0$9720$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Nu er jeg jo flere gange blevet drillet med, at jeg "reklamerer" for min
> hjemmeside, www.unfairpris.dk - Danmarks største forum mod annoncehajer.
> )

Er det noget du tjener penge på? Næppe.

Er det noget der kan spare os selvstændige for unødige udgifter og
ikke mindst bøvl? I den grad! Så bliv endelig ved, Jesper.

> Jeg vil derfor lige tillade mig at henlede jeres opmærksomhed på en artikel
> i Erhvervsbladet i dag:

Har læst den

Ebbe

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 09-01-04 18:24

Jag har kun en ting at sige til dig! GODT GÅET, bliv ved med det Jesper!!

hilsen
Henrik