Mandrake på www-server
Fra : John Joe

Dato : 20-04-01 16:21

Jeg har ikke direkte brugt linux før, dvs. har aldrig haft det installeret
på egne maskiner. Jeg vil gerne lave en www server med apache, php og mysql
på en gammel pentium. Er mandrake velegnet til dette formål?

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 20-04-01 20:08

On Fri, 20 Apr 2001 17:20:46 +0200, John Joe wrote:

> Jeg har ikke direkte brugt linux før, dvs. har aldrig haft det installeret
> på egne maskiner. Jeg vil gerne lave en www server med apache, php og mysql
> på en gammel pentium. Er mandrake velegnet til dette formål?

Jeps, hvis blot du vælger en server-installation og har
diskpladsen til det, så får du installeret Apache inkl. PHP og
MySQL (og Perl og SSL og ...).

--
Stig

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 21-04-01 00:29

> [...]
mysql
> på en gammel pentium. Er mandrake velegnet til dette formål?

Alle linux distributioner minder om hinanden, prøv dig lidt frem, og brok
dig når det bliver nødvendigt.

-mb