Fjern history i browser
Fra : Claus Marcussen

Dato : 08-01-04 08:16

Hej.

Jeg har lavet et site med en login og logout procedure, hvilket
virker ganske fint - MEN det irriterer mig, at næste bruger på
maskinen blot kan bruge Tilbage-knappen for at se hvad forrige
bruger har været inde på.

Er der en måde, så jeg kan fjerne entries i history'en ved logout
- alternativt at forhindre, at de viste sider kommer derind ??

mvh. Claus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-01-04 13:07

"Claus Marcussen" <claus.marcussen.NOSPAM@mail.dk> skrev
> [...]
>
> Er der en måde, så jeg kan fjerne entries i history'en ved logout
> - alternativt at forhindre, at de viste sider kommer derind ??

Fortæl mig venligst, hvilken side jeg ikke skal forvilde mig ind på. *Ingen*
skal pille ved min historik.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 08-01-04 13:32

Claus Marcussen wrote:

> [...]
>
> Er der en måde, så jeg kan fjerne entries i history'en ved logout
> - alternativt at forhindre, at de viste sider kommer derind ??

Du kan angive at dine sider skal expire, så burde browseren ikke give brugeren mulighed for at
gå tilbage. Den kommer så i stedet for med en fejl side hvor der stå at siden er udløbet.
Dette kan dog også være ret så irriterende.

Her er et ASP eksempel
<%
response.expire = 0
%>

Hintzmann c",)

Fra : Claus Marcussen

Dato : 09-01-04 07:42

> Her er et ASP eksempel
> <%
&gt; response.expire = 0
&gt; %>

Hej.

Tak - det er lige det jeg skal bruge, så de 2 sider kan være fortrolige.

mvh Claus Marcussen