Fejl på min hjemmeside
Fra : Henrik K. Jensen

Dato : 08-01-04 00:19

Hej allesammen!

Er der en venlig person som kan fortælle mig, hvad det er som jeg har gjort
galt denne gang.

Jeg har lagt hjemmesiden ud på denne adresse: www.psp.mknet.dk

Når jeg browser rundt ved hjælp af linksene, så går det udmærket som det
skal, men når jeg så trykker på det link som hedder hjem, så åbner den sig i
et nyt vindue, inde i det andet.

Hvad gør jeg galt?

Hilsen Henrik

P.s. Jeg holder mig til at lave html, da det er det som jeg er gået igang
med at lære.

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 08-01-04 00:23

"Henrik K. Jensen" <hkj@mknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal, men når jeg så trykker på det link som hedder hjem, så åbner den sig

Prøv at linke til home.htm i stedet for index.html.

/Tobias

Fra : Henrik K. Jensen

Dato : 08-01-04 00:41

Tusind tak!

Det hjalp at linke til home.

Dum lille fejl.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-01-04 01:07

"Henrik K. Jensen" <hkj@mknet.dk> skrev :

>P.s. Jeg holder mig til at lave html, da det er det som jeg er gået igang
>med at lære.

Dårlig ide, hvis du først lærer css, så vil du finde ud af at
mange ting bliver nemmere, især når siderne får mere indhold end
nu.

Men det er jo dit eget valg.

Men du bør under alle omstændigheder rette de fejl, der er på din
side, som jeg skrev i mit svar i går.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud