redhat på Alt Om Data CD
Fra : John Joe

Dato : 20-04-01 14:59

Jeg vil gerne installere redhat på en maskine. Hvilken Alt Om Data CD skal
jeg have fat i?
Er den nyeste der altid (ikke bare updates)?

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 20-04-01 15:50

John Joe wrote:

> Jeg vil gerne installere redhat på en maskine. Hvilken Alt Om Data CD
> skal jeg have fat i?

Sidst der fulgte en RedHat med AOD var december 1999 hvor 6.1'eren
fulgte med.

Prøv i stedet: <URL: http://linuxpusher.dk>

--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : John Joe

Dato : 20-04-01 16:51

"Thomas Overgaard" <thover@post2.tele.dk> wrote in message

> Sidst der fulgte en RedHat med AOD var december 1999 hvor 6.1'eren
> fulgte med.
>
> Prøv i stedet: <URL: http://linuxpusher.dk>

Ja, linuxpusher ser fornuftigt ud.