KOTOR og console
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-04 18:04

Hej.
Er der nogen der har haft held med at hive konsolen ned i knights of the old
republic? Jeg synes ikke det virker efter tilføjelsen af EnableCheats=1 i
..ini filen.

Anyone?

Fra : Devast8or

Dato : 07-01-04 18:51

Øistein Wind Willassen wrote:
> [...]
> Er der nogen der har haft held med at hive konsolen ned i knights of
> the old republic? Jeg synes ikke det virker efter tilføjelsen af

Har ikke prøvet spillet endnu, men mon ikke det er samme måde som i NWN.
Prøv at hole shift i bund og trykke ´ (den lige til venstre for backspace)
og se om der sker noget. Hvis ikke så prøv med ALT og samme knap igen. En af
de to virker i NWN hos mig.

Devast8or

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-04 19:51

> [...]
> og se om der sker noget. Hvis ikke så prøv med ALT og samme knap igen. En

Mindsanten om det ikke virkede! Jeg takker... På engelske tastaturer sidder
knappen med ~ altså hvor ´ er på danske.

Fra : Devast8or

Dato : 07-01-04 23:37

> Mindsanten om det ikke virkede! Jeg takker... På engelske tastaturer
> sidder knappen med ~ altså hvor ´ er på danske.
>
> Mvh

Tja, det kan jeg sq ikke lige huske. Men jeg er da glad for det virkede :)

Er KOTOR iøvrigt godt? Kan det holde til at man spiller igennem mere end én
gang?

Devast8or

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-04 00:22

> [...]
>
> Er KOTOR iøvrigt godt? Kan det holde til at man spiller igennem mere end

Jeg synes det er et enormt godt spil. Jeg har gennemført det 1 gang, og skal
snart til at gå igang igen. En af de gode ting i spillet er, at man har
utrolig mange muligheder for at præge udviklingen i spillet. Jeg tror
sagtens man kan spille det igennem 2-3 gange uden at blive træt af det. Men
det er måske bare mig der har det sådan