Online frøhandel
Fra : Jonas

Dato : 07-01-04 16:21

Hej.

Er der nogen her, som kender et godt sted, hvor man kan købe frø af
flerårige planter??

På forhånd tak

Jonas

Fra : Jakob Bock

Dato : 07-01-04 16:25

Jonas skrev:

> Er der nogen her, som kender et godt sted, hvor man kan købe frø af
> flerårige planter??

Svenske Impecta har et pænt stort udvalg af frø:

http://www.impecta.se/

--
Venlig hilsen
Jakob Bock

Fra : Dyst

Dato : 08-01-04 17:12

> Er der nogen her, som kender et godt sted, hvor man kan købe frø af
> flerårige planter??

Jeg har flere gange handlet her, og oplevet god service:

http://lundhede.com

Fra : Hanne Bech-Jensen

Dato : 08-01-04 20:51

"Jonas" <jonas1960(fjern)@jubiimail.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Er der nogen her, som kender et godt sted, hvor man kan købe frø af
> flerårige planter??

Engelske Thompson & Morgan har et rigtigt stort udvalg. Og de sender til
hele verden for omkring 10 kroner uanset hvor meget man køber.
Jeg går allerede og glæder mig til at modtage året første levering fra
dem...

Hilsen,
Hanne, Glostrup

Fra : michael

Dato : 09-01-04 21:56

Hej Jonas !

I f.eks. Haveklubben på Groupcare byttes/sælges der masser af frø af både
almindelige og mere specielle/sjældne planter. det er fra privatperson til
privatperson og der er mange penge at spare i forhold til frøfirmaernes
priser.

Du finder Haveklubben her :
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=234794

Under fanen "diskussioner" finder du de frølister, der allerede er sendt ud
til klubben og der kommer løbende nye.

Hilsen Rebekka

Fra : Andreas

Dato : 09-01-04 22:10

Det er måske meget godt (?), men jeg må da indrømme at jeg finder nedenst.
passus for suspekt, alr den stund at man ikke kan vide hvad der sker efter
14 dage.....

Der står:" Bemærk: Som ny bruger hos Groupcare får du automatisk 14 dages
gratis
VIP-medlemskab, så du frit kan bruge servicen og afprøve de
forskellige
funktioner.

Hmmmmmmmmmmm. Desuden har jeg dårlige erfaring fra nogle andre grupper
der kunne ligne det her. Det var umåde bøvlet at blive frameldt igen, m.v.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-01-04 00:25

"Andreas" <cumyfriendfjerndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
grupper
> der kunne ligne det her. Det var umåde bøvlet at blive frameldt igen, m.v.

Frygt ikke(i dette tilfælde). Du skal blot efter periodens udløb skrive at
du fortsætter, og det ER gratis.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : michael

Dato : 10-01-04 23:09

Hej igen !

www.jelitto.com finder du også et stort udvalg - jeg har dog aldrig
prøvet at handle med dem, så jeg kan ikke sige om det er godt eller skidt.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 11-01-04 08:51

On Sat, 10 Jan 2004 23:09:10 +0100, "michael" <garp@get2net.dk> wrote:

>på www.jelitto.com finder du også et stort udvalg - jeg har dog aldrig
>prøvet at handle med dem, så jeg kan ikke sige om det er godt eller skidt.

Jelitto er rigtig gode, og de har alt i stauder.

Men de har også en mindstegrænser for salgs som hedder 50 euro (tror jeg
det er) - det er trods alt 350 kr (hvortil så skal lægges forsendelse og
tysk moms, som på frø er 7%)

http://www.gartneriet.dk