Hvad koster det at blive registreret
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 18:50

Hvad koster det at blive momsregistreret

Hvad koster det at blive CVR-registreret.

(både engangsomkostninger og løbende)

mvh søren

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 06-01-04 19:02

intet i sig selv

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 23:05

> intet i sig selv

Vil I ikke uddybe.

Hvordan kan man blive det? Er der nogle krav?

Hvis det ikke koster noget i sig selv, hvad koster det så "ikke-i-sig-selv"?

Hvad sker der, når / hvis man bliver registreret. Sådan grundlæggende. Hvad
ændrer sig osv.

Har nogle erfaringer / gode råd / guldkorn de vil dele?

mvh søren

Fra : Michael Zedeler

Dato : 06-01-04 23:09

Søren G. Schmidt wrote:

> Vil I ikke uddybe.
>
> Hvordan kan man blive det? Er der nogle krav?
>
> Hvis det ikke koster noget i sig selv, hvad koster det så "ikke-i-sig-selv"?
> [klip]

De fleste ting der er værd at vide står her:
http://www.startguiden.dk/moms_st

Mvh. Michael.

Fra : Jimmy

Dato : 06-01-04 23:56

"Søren G. Schmidt" <Ingen> wrote in message
> Hvad koster det at blive momsregistreret
>
> Hvad koster det at blive CVR-registreret.

Registreringen er gratis.
Der stilles krav om at du skal aflevere momsregnskab fire gange om året i
starten, kapitalforklaring (stadig?), udvidet selvangivelse, personligt
årsregnskab mm.

Nogen klarer disse ting selv - jeg betaler en revisor for det.

Hør en lokal revisor ad hvad han skal have for at klare det hele for dig per
år med det antal fakturaerer ind og ud du regner med der kommer.

Mvh
Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-04 08:13

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> wrote in message
> Der stilles krav om at du skal aflevere momsregnskab fire gange om
året i
> starten, kapitalforklaring (stadig?)

Ikke mere.

Momsafregning går over til 2 gange årligt, når T&S har konstateret, at
din omsætning er under et ganske stort beløb (som jeg ikke kan huske)

hilsen
Uffe

Fra : Jimmy

Dato : 07-01-04 08:29

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> wrote in message
> "Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> wrote in message
> året i
>
> Ikke mere.

Fint.

> Momsafregning går over til 2 gange årligt, når T&S har konstateret, at
> din omsætning er under et ganske stort beløb (som jeg ikke kan huske)

Efter et helt kalenderår og under en million så vidt jeg husker.

Mvh
Jimmy

Fra : H.S.

Dato : 07-01-04 10:03

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der stilles krav om at du skal aflevere momsregnskab fire gange om året i
> starten, kapitalforklaring (stadig?), udvidet selvangivelse, personligt

øhm.. aflevere momsregnskab ? - Jeg har bare indberettet momsen online - er
det det samme som at aflevere momsregnskab ? Eller hvordan afleverer man det
?

Fra : Jimmy

Dato : 07-01-04 10:20

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> wrote in message
> [...]

er
> det det samme som at aflevere momsregnskab ? Eller hvordan afleverer man

Ja - det er det samme.
Det er misvisende at jeg kaldte det aflevere - Momsen skal blot betales.

Mvh
Jimmy

Fra : H.S.

Dato : 07-01-04 13:12

> [...]
> det
>
> Ja - det er det samme.
> Det er misvisende at jeg kaldte det aflevere - Momsen skal blot betales.

Okay, jeg troede sgu lige jeg havde 'misset' noget der

Fra : David T. Metz

Dato : 07-01-04 17:29

H.S. skriblede:

> Okay, jeg troede sgu lige jeg havde 'misset' noget der

Bare rolig - du får helt sikkert besked, hvis du misser noget ...

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Anita

Dato : 11-01-04 20:17

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> skrev

> Nogen klarer disse ting selv - jeg betaler en revisor for det.

Af nysgerrighed:
Hvor meget betaler du for revisorens arbejde? Sådan cirka.

Venligst Anita

Fra : Jesper

Dato : 07-01-04 18:26

"Søren G. Schmidt" <Ingen> skrev i en meddelelse
> Hvad koster det at blive momsregistreret
>
> Hvad koster det at blive CVR-registreret.