hjælp med planlagt nyt bundkort
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 18:39

Hejsa.
Jeg vil måske ud og købe en nyt bundkort, men hvad skal jeg vælge. Jeg har
en AMD athlon xp 1800+, og 512 MB SDram der gerne skulle med over på det nye
bundkort, med tiden DDR ram, der skal være agp port, der må gerne være net
og skærm stik på bundkortet.
Kom med nogle forslag!!

Johnny

Fra : Leony

Dato : 08-01-04 14:01

In news:3ffaf2b8$0$95039$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Johnny Ravn" <gab <gab"gab.gab> typed:

> [...]
> over på det nye bundkort, med tiden DDR ram, der skal være agp port,
> der må gerne være net og skærm stik på bundkortet.

Hvad bruger du din computer til?

Personligt ville jeg investere i DDR-RAM, det er ikke nemt at finde et
moderne bundkort som tager SD-RAM.

Bedste bundkort er et ofte stillet spørgsmål i gruppen, prøv at læse
nogle gamle posts, måske er der lidt inspiration at hente.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-01-04 21:39

In article <3ffaf2b8$0$95039$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Johnny
Ravn" <gab"gab.gab> says...

> [...]
> bundkort, med tiden DDR ram, der skal være agp port, der må gerne være net

ECS K7S5A Pro kan lige præcis dét.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-01-04 21:49

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> crashed Echelon
writing news:MPG.1a67de408bb71f73989996@dtext.news.tele.dk:

> ECS K7S5A Pro kan lige præcis dét.

Yearp, jeg vil dog gerne lige indskyde til info overfor Johnny at K7S5A har
enorm stor RMA procent og personlig erfaring et billigt bundbræt man med
kvaliteten derefter.

--
Bjarke Andersen

Fra : J. Jensen

Dato : 08-01-04 22:36

Bjarke Andersen wrote:
> [...]
>
> Yearp, jeg vil dog gerne lige indskyde til info overfor Johnny at
> K7S5A har enorm stor RMA procent og personlig erfaring et billigt

Kan jeg kun bekræfte.
Indkøbte på et tidspunkt 12 stk af slagsen.
Efter et års tid begyndte 8 af dem at resette bios'en helt spontant.
Herefter har jeg ikke kunnet gøre andet end rette indstillingerne og så gå
og vente 2-3 uger til det sker igen.
Har prøvet ALT i modificerede bios'er, nyt bios batteri osv. og intet
hjælper.

Aldrig mere ECS produkter til mig.

Jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-04 23:34

In article <btkifh$2a92$1@news.cybercity.dk>, ElkogeRjes_jen@email.dk
says...

> Kan jeg kun bekræfte.

Efter resten af teksten at dømme, kan jeg konstatere at det ikke har
været Pro-udgaven, som jeg henviser til.

> Aldrig mere ECS produkter til mig.

Jeg fik engang en Daloon-forårsrulle med noget slagteriaffald i, jeg
spiser ikke Daloon mere.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-04 23:32

In article <Xns946ADE022F4DDbjoegdk@130.225.247.90>,
usenet@*spammer*bjoeg.dk says...

> Yearp, jeg vil dog gerne lige indskyde til info overfor Johnny at K7S5A har

K7S5A eller K7S5A Pro ?

Det er ikke helt det samme bundkort.