Hjælp til anatomi, fysiologi og sygdomslær~
Fra : HeidiG

Dato : 06-01-04 15:36

Hejsa,
Jeg er ny her på nyhedsgrupperne, og ved ikke om dette spørgsmål er i orden
at stille i denne gruppe. Men tager chancen, med risiko for verbale hug.
Jeg har læst til massør for nogle år siden, ved siden af tog jeg også
eksamen i anatomi, fysiologi og sygdomslære - som jeg desværre ikke
bestod - på LVK (lægevidenskabeligt kursuscenter) men dette sted er nu som
sunket i jorden. Jeg vil nu meget gerne i gang med at læse, og vil høre om
nogen her har den eksamen, og så vil være min "læsepartner".

Jeg er 28 år, og bor i Albertslund, så det ville være rart hvis du evt.
boede i det område. Eller i det mindste bare i Storkøbenhavn.

Fra : arc@na

Dato : 06-01-04 17:28

"HeidiG" <Hectoria@ofir.dk> wrote in

> Jeg er 28 år, og bor i Albertslund, så det ville være rart hvis du
> evt. boede i det område. Eller i det mindste bare i Storkøbenhavn.

Et par gode links kan jeg da komme med:

http://www.innerbody.com/htm/body.html
http://www.bartleby.com/107/ (Gray's Anatomy)

Du må også gerne skrive til mig på
arcana_dragon (snabel) hotmail (dot) com

arc@na