problem med ISS 6.0 og login sessions
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 06-01-04 15:31

Hej.

Jeg har nogle problemer med mit login script efter at være blevet flyttet
fra en ISS 4.0 til en 6.0 server.

Jeg har på min login side følgende
(det uvæsentlige er snippet væk)

strSQL = "SELECT AdminID FROM tblAdmin WHERE (AdminPassword = '" &
strPassword & "')"

intUID = oRs("AdminID")

Session("AdminID") = intUID

Response.Redirect("index.asp")

Øverst på alle sider kontrollerer jeg via en includefil om man er logget
ind.

I min includefil har jeg dette

<%
If isEmpty(Session("AdminID")) Then
Response.Redirect("default.asp")
End If
%>

Når jeg logger ind kommer jeg til en side der er opbygget via frames, hvor
alle sider der indgår kontrolleres om man er logget ind. På ISS4.0 er der
ingen problemer, men på 6.0 er det kun een af siderne der vises, resten
viser default.ap (jf. response.redirect i includefilen).

Nogen der har en forklaring og løsning på mit problem?

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-