FTP prg. kræver at firewall lukkes ned?
Fra : Torben M

Dato : 06-01-04 00:51

Både når jeg bruger MS IE eller FileZilla som ftp client prg, så kræves det
at jeg lukker min ZoneAlarm prg. ned - er der nogen der har en løsning på
hvordan jeg kan undgå at lukke ZA ned?

Jeg har forsøgt at tillade både i server/Access i Program Control

Mvh Torben M
bitsnedker@hotmail.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-04 01:30

"Torben M" <bitsnedker@hotmail.com> skrev :

>Både når jeg bruger MS IE eller FileZilla som ftp client prg, så kræves det
>at jeg lukker min ZoneAlarm prg. ned - er der nogen der har en løsning på
>hvordan jeg kan undgå at lukke ZA ned?

Undskyld, men hvad har det med
dk.edb.internet.webdesign.clientside at gøre?

Spørgsmål om ftpprogrammer hører hjemme i news:dk.edb.internet og
spørgsmål om firewalls i news:dk.edb.sikkerhed, så prøv i en af
disse grupper.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Torben Møller

Dato : 06-01-04 11:45

> [...]
> Knud
> Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
> Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Hej Knud...

Tak for hjælpen og undskyld - det er som sagt mit første indlæg på dette site
:)

Mvh Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 06-01-04 21:38

Torben Møller <bitsnedker@hotmail.com> writes:

> det er som sagt mit første indlæg på dette site
> :)

Bare lige for fuldstændigheden: du er ikke på et "site". Du er på en
nyhedsgruppe. Det du ser på HTML.dk er blot et interface til nogle
nyhedsgrupper. Der er andre (og, mener jeg, bedre) måder at læse
nyhedsgrupper på, fx nyhedslæsere som XNews eller Agent, eller til nøds
Outlook.

Du kan læse mere om nyhedsgrupper på <URL:http://www.usenet.dk/>

/L