oplysninger om APS
Fra : Michael

Dato : 05-01-04 21:54

Jeg ønsker nogle oplysninger (regnskab osv.) om et APS jeg kan sagtens
finde firmaet på http://www.publi-com.dk/ men da jeg ikke har en user
kan jeg ikke rigtigt læse yderligere. Er der et sted de er
tilgængelige, helst online men ellers ved henvendelse

Fra : Peter G C

Dato : 05-01-04 22:07

"Michael" <mjn@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan jeg ikke rigtigt læse yderligere. Er der et sted de er
> tilgængelige, helst online men ellers ved henvendelse

Yes - www.eogs.dk - du skal betale for regnskab mv.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-04 23:09

Michael wrote:
> [...]
> kan jeg ikke rigtigt læse yderligere. Er der et sted de er
> tilgængelige, helst online men ellers ved henvendelse

Jeg bruger min bank (Andelskassen), de skal have 30 kr pr. firma.

/karsten

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 08-01-04 21:02

Hej

Du kan prøve at gå ind på firmaets hjemmeside. Her kan du normalt se deres
regnskab.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 10-01-04 02:06

Michael wrote:
> [...]
> kan jeg ikke rigtigt læse yderligere. Er der et sted de er
> tilgængelige, helst online men ellers ved henvendelse

Hvilket firma (aps) vil du vide noget om så skal jeg sende dig seneste
rengskab?

--
Henrik Hougaard
email : fam.hougaard@nejtakstofanet.dk

Fra : Jonathan Stein

Dato : 12-01-04 14:58

Henrik Hougaard wrote:

> Hvilket firma (aps) vil du vide noget om så skal jeg sende dig seneste
> rengskab?

Hvis det også gælder A/S'er, har jeg tidligere efterlyst regnskaber
for DK-Hostmaster A/S (CVR-nr 24210375).

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Jesper

Dato : 12-01-04 17:33

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det også gælder A/S'er, har jeg tidligere efterlyst regnskaber
> for DK-Hostmaster A/S (CVR-nr 24210375).

Har du en telefax ?
Så kan jeg lige sende det afsted.

Det tager lang tid at skrive det hele ned...

Noget specielt du ønsker?

Mange hilsner
Jesper

Fra : Jonathan Stein

Dato : 20-01-04 17:51

Jesper wrote:

> Har du en telefax ?
> Så kan jeg lige sende det afsted.

Jeg har mere eller mindre skrottet min fax, men hvis du gider skrive
mit navn på det, må du meget gerne sende det til 48 48 52 55.

Fra : Jesper

Dato : 21-01-04 09:18

> Jeg har mere eller mindre skrottet min fax, men hvis du gider skrive
> mit navn på det, må du meget gerne sende det til 48 48 52 55.

Er sendt afsted... :)

Fra : Jonathan Stein

Dato : 25-01-04 17:08

Jesper wrote: