speedfight gashpndtag sidder fast hvad er ~
Fra : mikkel paulsen

Dato : 05-01-04 21:12

hej forum!
jeg har lige købt en speedfight fra 97, jeg har renoveret den. for en
uge siden tog jeg så en prøvetur for at se om alt virkede som det
skulle, og det gjorde det! men her for et par dage siden opdagede jeg
at mit gashåndtag stortset sidder fast, jeg kan kun rykke det under
0.5 cm hvad er der galt??
hvis jeg fjerner sædet kan jeg se at der sidder en lille arm/skive
forbundet med et kabel, det rykker sig slet ikke hvis jeg gasser den
halve cm op. men jeg kan se at kablet ned i kaburatoren bevæger sig
lidt. hvad er det for en skive/kabel og dens funktion, jeg aner ikke
hvor kablet fører hen er det en del af gassen?
ps det er ikke sådan at gashåndtage bliver hårdt når man når den halve
cm, det sidder bare totalt fast!
hvad skal jeg gøre for at få gashåndtaget til at virke igen??
godt nytår
mvh mikkel

Fra : Hekto

Dato : 06-01-04 00:54

mikkel paulsen wrote in

Jeg har svaret i forum'et.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Calle.

Dato : 06-01-04 06:06

Hekto wrote:
> mikkel paulsen wrote in
>
> Jeg har svaret i forum'et.

Hvilket forum? Jeg er nemlig også ejer af en speedfight

--
Calle

Fra : Hekto

Dato : 06-01-04 10:29

www.hekto.dk/speedfight eller www.speedfight.cjb.net sæ'fø'li'!! ;0)

Fra : Calle.

Dato : 06-01-04 13:49

Hekto wrote:
> "Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote in

> www.hekto.dk/speedfight eller www.speedfight.cjb.net sæ'fø'li'!! ;0)

Det kunne jeg jo ha sagt mig selv

--
Calle

Fra : mikkel paulsen

Dato : 06-01-04 21:27

> Jeg har svaret i forum'et.

tak for hjælpen! jeg går ud og ser på det nu..
Hekto = manualbog <-- godt når Peugoet ikke magter at lave en ordenlig en.