Ximian-menu
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 04-01-04 14:49

Hejsa

Kan man ikke lave om på menuerne i Ximian Desktop 2? - jeg har været
inde i System -> Personal Settings -> Menus og flytte rundt på nogle af
ikonerne, men det gør ikke noget ved menuen...

Mvh.
/Thomas

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 04-01-04 15:21

On Sun, 04 Jan 2004 14:49:29 +0100, Thomas Lindgaard wrote:

> Kan man ikke lave om på menuerne i Ximian Desktop 2? - jeg har været
> inde i System -> Personal Settings -> Menus og flytte rundt på nogle af
> ikonerne, men det gør ikke noget ved menuen...

Det kan man godt - man skal bare genstarte...

Mvh.
/Thomas

Fra : Henrik Farre

Dato : 04-01-04 16:14

Den Sun, 04 Jan 2004 15:21:01 +0100. skrev Thomas Lindgaard:

> Det kan man godt - man skal bare genstarte...

Ja, gnome, eller hvis man har fam installeret så burde det virke on the fly

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre

http://www.cs.auc.dk/~enrique

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 04-01-04 18:11

On Sun, 04 Jan 2004 16:13:44 +0100, Henrik Farre wrote:

> Ja, gnome, eller hvis man har fam installeret så burde det virke on the fly

Davs

Nu er jeg forholdsvis ny udi Linux-verdenen (har først for 3 dage siden
smidt Windows på porten for at prøve kræfter med en ren
Linux-maskine)...

Men fam må jo så være "file alteration monitor"... og den kan jeg godt
finde i Process Listing i System Monitor. Men alligevel var jeg nødt til
at genstarte for at se ændringer i menuen... hvorfor det?

Mvh.
/Thomas

Fra : Henrik Farre

Dato : 04-01-04 20:04

Den Sun, 04 Jan 2004 18:10:42 +0100. skrev Thomas Lindgaard:

> Nu er jeg forholdsvis ny udi Linux-verdenen (har først for 3 dage siden
> smidt Windows på porten for at prøve kræfter med en ren
> Linux-maskine)...

Cool :)

> Men fam må jo så være "file alteration monitor"... og den kan jeg godt
> finde i Process Listing i System Monitor. Men alligevel var jeg nødt til
> at genstarte for at se ændringer i menuen... hvorfor det?

Ja fam er "file alteration monitor". Og det burde virke, men jeg ved ikke
helt da jeg ikke selv bruger det.

Og du genstarter vel ikke hele computeren? du logger vel bare ud/ind?

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre

http://www.cs.auc.dk/~enrique

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 05-01-04 17:10

On Sun, 04 Jan 2004 20:04:21 +0100, Henrik Farre wrote:

> Cool :)

Ja det håber jeg da :)

[snip]

> Og du genstarter vel ikke hele computeren? du logger vel bare
ud/ind?

Jo jeg genstartede maskinen - man er vel gammel Windows-mand :)

Mvh.
/Thomas