Uendelig Scroller
Fra : Jonas Therkildsen

Dato : 20-04-01 09:06

Jeg vil gerne lave en scroller ala den, der er på Sorten Mulds hjemmeside.
Hvordan gøres det?

http://www.sortenmuld.dk/swf.html

Eksempelkode er meget velkommen!

VH
Jonas

Fra : Mads United

Dato : 23-04-01 09:17

Det kan lettest gøres vha. Flash - det er hvad de har brugt på sortenmuld.dk

Fra : Mads United

Dato : 23-04-01 09:18

hehe... men det var du jo tydeligvis godt klar over.... =) her sad jeg og
troede jeg var i dk.edb.internet.webdesign.html