MS Windows
briani 27239
computer genstarter?
Fra : Lacrimosa

Dato : 01-01-04 23:01

Hejsa jeg har et problem med at min computer genstarter af sig selv, når den
er startet op siger den at sytemet er genoprettet efter en alvorlig fejl?
Det er mest i Nero burning rom den gør det.

I program loggen får jeg følgende fejl:

Hændelsestype: Fejl
Hændelseskilde: Userenv
Hændelseskategori: Ingen
Hændelses-id: 1090
Dato: 01-01-2004
Klokkeslæt: 22:50:27
Bruger: NT AUTHORITY\SYSTEM
Computer: X
Beskrivelse:
Sessionsstatus for gældende politikindstilling kunne ikke logføres. Et
forsøg på at oprette forbindelse til WMI mislykkedes. Logføring for gældende
politikindstilling udføres ikke længere for denne politiks program.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

Jeg kører med winxp og computer bliver ikke for varm.

Fra : Peter

Dato : 02-01-04 00:40

"Lacrimosa" <slasko@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
>

> Jeg kører med winxp og computer bliver ikke for varm.

Højreklik på denne computer/vælg egenskaber/Avanceret/start og
genoprettelse/Indstillinger/ Fjern flueben i genstart automatisk.

Dette fjerner ikke dit problem, idet genstarten sandsynligvis blot bliver
afløst af blå skærm, men på den har du måske en mulighed for at læse hvor du
skal finde fejlen.

Peter B

Fra : Leony

Dato : 02-01-04 22:28