MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
system 32 popup ??
Fra : Stig

Dato : 01-01-04 17:52

Er en der der kan sige mig, hvorfor min XP pludselig er begyndt at
starte op med dens egen System 32 "Disse filer er skjulte.".? Hvordan får
jeg den til at holde op?

Kan det være en virus, eftersom det er noget den spontant selv har fundet
på?

på forhånd tak!
Stig

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-01-04 19:39

Se det svar jeg gav på samme spørgsmål tidligere i dag.

Fra : H@nsen

Dato : 01-01-04 20:20

Stig wrote:
> Kan det være en virus, eftersom det er noget den spontant selv har
> fundet på?

Er du en virus!! jeg mener siden du spontant finder på at starte en ny tråd
med samme spørgsmål og det på trods af at der er folk der har givet sig tid
til at svare i din første tråd.

Meget uhøfligt + den sikre vej til ingen hjælp...

Fra : Stig

Dato : 02-01-04 12:25

nej, jeg er ikke en virus! Jeg ved ikke, hvorfor jeg er kommet til at
indrykke indslaget 2 gange. Jeg har for at det ikke skal være løgn også
belemret en forkert gruppe med det. Måske en nerologisk virus i min hjerne
måske!

mvh Stig

"H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news_Ib.1877$ta1.1501@news.get2net.dk...