Mz Firebird 0.7
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 04-01-04 12:57

Jeg bruger Mozilla FireBird med stor fornøjelse på Windows 2000, men ét
sted synes jeg den står tilbage i forhold til IE - nemlig i forhold til
plugins. Jeg har fx problemer med at få den til at bruge Java, når sider
har applets i sig.

Jeg har prøvet både at installere Java direkte via IE og direkte via
Firebird og Suns Netscape/Mozilla-specifikke sider, men det virker kun i
IE.

Jeg har samme problemer med installation af Flash,, hvor den slet ikke kan
finde Firebird ved installation.

Er der noget at gøre ved disse problemer?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-01-04 13:35

On Sun, 4 Jan 2004 11:57:06 +0000 (UTC), Jesper Stocholm wrote:

> [...]
> sted synes jeg den står tilbage i forhold til IE - nemlig i forhold til
> plugins. Jeg har fx problemer med at få den til at bruge Java, når sider

Det kæmpede jeg også lidt med. Svaret fandt jeg her:
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=42208&highlight=java+plugin

Hent denne reg-fil så Java installationen kan "finde" Firebird.
http://plugindoc.mozdev.org/resources/firebird-jre142-fix.reg

--
Mvh. Lars

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 04-01-04 14:39

Lars Jørgensen wrote :

> Det kæmpede jeg også lidt med. Svaret fandt jeg her:
> http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=42208&highlight=java+plug
> in

Fabelagtigt - mange tak.