Opera affaldsproblem !
Fra : S.A

Dato : 02-01-04 09:22

Da jeg ophørte med at brugte Opera som newsreader, sendte jeg en alle indlæg
til "affald" Herefter "tøm affald", men der bliver ved med at stå 387 i ( ).
Hvordan fjerner jeg fuldstændig de gamle indlæg.
S.A

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-01-04 19:34

"S.A" <ugyldig@adresse.dk> posting:

>Da jeg ophørte med at brugte Opera som newsreader, sendte jeg en alle indlæg
>til "affald" Herefter "tøm affald", men der bliver ved med at stå 387 i ( ).

Hvor står der "(387)"? Er det ved Affald? Er det ved gruppen?

Har du "V" under E-post / Adm. kontoer / Rediger / Indkommende:
"Behold lokal kopi.."?

>Hvordan fjerner jeg fuldstændig de gamle indlæg.

Kan du ikke blot fjerne kontoen for nyhedsserveren?
E-post / Adm. kontoer / Slet

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : S.A

Dato : 02-01-04 20:19

> Hvor står der "(387)"? Er det ved Affald? Er det ved gruppen?

Ved affaldsmappen

> Har du "V" under E-post / Adm. kontoer / Rediger / Indkommende:
> "Behold lokal kopi.."?

Der er ikke flueben i "behold kopi"

> Kan du ikke blot fjerne kontoen for nyhedsserveren?
> E-post / Adm. kontoer / Slet

Det har jeg gjort.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 03-01-04 00:43

"S.A" <ugyldig@adresse.dk> posting:

>Ved affaldsmappen

Underligt. Jeg har ikke noget problem med det (7.21). Højreklik på
gruppen. Tryk slet. Gruppen forsvinder og indlæg i den ender i
Affald. Dernæst Tøm denne.

Fra : S.A

Dato : 03-01-04 12:21

> Underligt. Jeg har ikke noget problem med det (7.21). Højreklik på
> gruppen. Tryk slet. Gruppen forsvinder og indlæg i den ender i
> Affald. Dernæst Tøm denne.

Hej Christian.

Det er også lige hvad jeg har gjort. Men stadig samme problem?