nødvendighed af at kompile programmer til ~
Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-01-04 13:18

En lille disktion på en anden kanal får mig til søge afklaring her,,,

Hvor mange har været ude for at ikke at kunne finde en rpm parke til et
program, herunder men ikke afgranset til, PHP med en eller anden option det
ikke har været muligt at opdrive en RPM parke til.
Heller ikke ved at tilføje textstar og plf til kildehåndteringen, eller et 5
sted jeg ikke kender til,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Kristian Thy

Dato : 04-01-04 14:50

Ivar Madsen uttered:
> Hvor mange har været ude for at ikke at kunne finde en rpm parke til
> et program, herunder men ikke afgranset til, PHP med en eller anden
> option det ikke har været muligt at opdrive en RPM parke til.

Her. I hvert fald hvis man gerne vil have de nyeste opdateringer på
mindre programmer - der kan godt gå lidt tid før nogen forbarmer sig
og klasker en rpm sammen. Godt nok Red Hat, ikke Mandrake - men jeg
skulle mene det er cirka samme problemstilling.

> Heller ikke ved at tilføje textstar og plf til kildehåndteringen,
> eller et 5 sted jeg ikke kender til,,,

Textstar og plf? Er det noget Mandrakespecifikt?

\\kristian
--
Dyslexics of the world, untie!

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 04-01-04 17:18

Kristian Thy wrote:

> [...]
> skulle mene det er cirka samme problemstilling.

> Textstar og plf? Er det noget Mandrakespecifikt?

Texstar er mandrakes RPM-gud, dvs indtil han bestemte sig for at lave sin
egen distro. plf er de pakker mandrake ikke kan tage med i distroen pga
juristeri, libdvdcss feks.

--
Magnus Pedersen