Mistænkt2, løsning i 1. akt...?
Fra : Mona

Dato : 03-01-04 22:55

Hejsa.

Så er vi kommet i gang med at spille Mistænkt 2.

Vi har fundet ud af hvem morderen er, men dog uden at få ham til
at tilstå.

I manualen kan jeg læse, at man kan løse gåden på forskellig vis,
f.eks. kan man CITAT: 'finde en anden løsning der får den
skyldige til at tilstå. Dette er muligt allerede i første akt...

Er der nogen her som kan hjælpe mig på vej med denne løsning.

Jeg har kun mulighed for at afhøre Anne Bachman, Lisa Petersen og
John Soller. De andre dukker først op i 2. akt.

Men der går mange mennesker på gaden, som jeg dog ikke kan komme
i kontakt med...

Hvad kan jeg gøre for at komme videre?

Mvh

Mona

Fra : tut37

Dato : 15-02-04 17:49

"Mona" skrev d. 03-01-04 22:55 dette indlæg :
> hej mona....
sidder selv med samme problem som dit...så jeg ville bare høre om du
er
kommer videre har fundet en løsning på,hvordan man får morderen
fængslet,eller hvordan mordet opklares i første ark...
vil også gerne høre fra andre hvis de ved noget...

mvh
Lotte >

http://www.kandu.dk/

Fra : lars1145

Dato : 28-02-04 11:18

Hej
Jeg har lånt spillet i går og kom også vidre i går aftes. Det man skal
gøre er at afhøre alle på kryds og tværs og så skal man: ANHOLDE JOHN
STOLLER

http://www.kandu.dk/