Visning af telefonnumre i MSOutlook
Fra : Mads H. N. Jensen

Dato : 03-01-04 14:40

Hej

Jeg bruger Microsoft Outlook 2000 (prof) til at håndtere mine
kontaktpersoner med.

Telefonnumrene bliver vist med lokalnummer (format: 12345678.000) og
jeg vil gerne have dem vist uden de sidste tre tal inkl. punktummet.
(Altså: 12345678).

Jeg kan selvfølgelig give mig til at sidde og rette samtlige numre,
men er der ikke en indstilling et eller andet sted, hvor man kan lave
det om - Jeg har ledt og ledt, men ikke fundet noget.

PFT Mads

Fra : pre

Dato : 03-01-04 16:01

Fra : pre

Dato : 03-01-04 16:36

Svjh. kunne man i 2000 versionen indskrive "extensioner" med et foranstillet
mellemrum og bogstavet x. Outlool ignorerer ved formattering og ved auto
opringninger.
pre