Kopiering af tal i Excel
Fra : Casper

Dato : 03-01-04 13:12

Jeg vil gerne kopiere en kolonne med en masse tal der alle er baseret på en
formel (altså en beregning af to andre celler), over i et andet ark. Når jeg
gør det
står der værdi i alle cellerne. Jeg vil altså gerne bare kopiere selve
tallene uden formel. Kan det lade sig gøre?

Jeg bruger Excel 2000.

Casper

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 03-01-04 13:23

On Sat, 03 Jan 2004 13:11:36 +0100, Casper wrote:

> [...]
> gør det står der værdi i alle cellerne. Jeg vil altså gerne bare kopiere
> selve tallene uden formel. Kan det lade sig gøre?
Du kopiere kolonnen som sædvanligt og når du skal indsætte dem vælger du
Edit => Paste Special... og her vælger du Number (eller Value) og ikke
Formulars.

Håber du kan bruge det til noget
--
Mikkel Bundgaard
Ph.D. student at IT University of Copenhagen

Fra : Casper

Dato : 03-01-04 13:51

"Mikkel Bundgaard" <doesnt.work@spam.filter.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

> --
> Mikkel Bundgaard
> Ph.D. student at IT University of Copenhagen

Det var det der skulle til - tak for det!

Casper