Photo Editor
Fra : Ukendt

Dato : 02-01-04 18:25

Hej gruppe.
Kan det passe at Photo Editor ikke eksistere i Office Pro. 2003?
Skal jeg tilbage til en gammel vrsion af Office for at finde den?

Mvh
Hg

Fra : Søren Blom

Dato : 02-01-04 20:46

<hg> skrev
> Kan det passe at Photo Editor ikke eksistere i Office Pro. 2003?
> Skal jeg tilbage til en gammel vrsion af Office for at finde den?

ja

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : pre

Dato : 02-01-04 20:51

Ja, desværre er PhE droppet da den "ikke er kompatibel" mere. Seneste udgave
kan listes over med en del besvær og ingen kan udtale sig om fremtiden.
Word´s nye grafiksystem er både og/ikke.
pre

Fra : Claus Sørensen

Dato : 03-01-04 00:50

Ja, men den er ikke med i den ny pakke, men der er i stedet Microsoft Office
Picture Manager med i Office 2003-pakken.

mvh
Claus Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-04 12:19

OK tak for svarene, men det er da egentligt ærgeligt, for den var god at
scanne med, samt printe, så det havde den rigtige størrelse, uden at skulle
gøre noget specielt, samt farverne var også noget man kunne regne med.

Picture manager, er det en man kan komme til at holde af? Er den simpel og
samtidigt effektiv?

mvh
hg

Fra : Claus Sørensen

Dato : 03-01-04 19:37

Jeg har ikke arbejdet ret meget med Picture Manager endnu, men synes faktisk
helt godt om den. Der er flere indstillingsmuligheder, så i hvert fald jeg
slipper for at skulle have fotos til behandlinmg i PhotoShop så ofte som
før. Så foreløbig: Jeg er faktisk ret glad for "byttet".

Med venlig hilsen
Claus Sørensen