Bihuleproblemer
Fra : friheej

Dato : 02-01-04 13:07

Som barn fik jeg altid bihulebetaendelse i forbindelse med forkoelelser. Jeg
fik noget zone-terapi og i mange aar var jeg bihuleproblemfri. (i ca. 20
aar). I de sidste par aar er jeg begyndt at faa bihulebetaendelse igen, og
det er ikke noedvendigvis i forbindelse med forkoelelser, det kommer som
regn fra en skyfri himmel. Jeg har proevet zone-terapi og har faaet hjaelp
af en osteopat, men skoent de kan faa symptomerne til at gaa vaek, saa
kommer det igen efter kort tid. Jeg tager Sinutab (Pfizer), som hjaelper
lidt, men ikke kurerer problemet.

Jeg var i Egypten for ti uger siden, hvor det var meget varmt. Jeg fik en
del naeseblod p.g.a. varmen, og har haft naesten konstant betaendelse i
bihulerne (paa kaeberne) lige siden.

Jeg er stor tilhaenger af alternativ behandling, frem for medicinsk, men
lige nu er jeg parat til at proeve hvad det skal vaere (naesten!), bare for
at faa lidt luft i naesen igen. Jeg har bestilt tid hos min laege, for at se
hvad han kan foreslaa, men haaber paa en mirakelkur som ikke involverer
en operation i naesen. Har I mon gode raad til hvad jeg skal spoerge laegen
om, eller maaske ideer til andre loesninger?

KH og paa forhaand tak.

Tina

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 02-01-04 18:37

Hej Tina.

"friheej" <friheej@hotmail.com> wrote in message

[snip en masse forklarende]

Bihulebetændelse, kommer ofte af forvirrede tanker - tanker der kører i
ring.
Måske kan jeg hjælpe dig (gratis), komtakt mig på mail - hvis du er
interesseret. Erstat Spam med Jomfruen
A vitamin - kan have en gavnlig virkning i forbindelse med problemer i
slimhinderne.
> KH og paa forhaand tak.
>
> Tina
Kærlige hilsner
J¤mfruen) ~ Healer og clair

Fra : Ishtar

Dato : 13-01-04 01:18

"friheej" skrev d. 02-01-04 13:07 dette indlæg :
> Som barn fik jeg altid bihulebetaendelse i forbindelse med
forkoelelser. Og en fin lang forklaring.

Kære Tina.
Jeg har prøvet det samme, og fik stor glæde af at få dræn i bihulerne.
Det er et lille rør der lægges under bedøvelse fra næseboret og ind i
bihulen. Man skal indlægges nogle dage, da der hver dag skal skylles
væske op ibihulen, som du sammen med betændelse og snot forsigtigt
puster ud gennem næseboret. Det gør ikke ondt.
Endelig skal du være opmærksom på visse allergier kan give problemer med
bihulebetændelse.Jeg mener det er mælkeallergi, men er ikke sikker.
Måske er der nogen derude, der ved lidt om det. En alternativ behandler
kan nok også hjælpe dig, men undersøg markedet, så du får fat i den
rigtige.
Hilsen Ishtar

http://www.kandu.dk/