Skærme
Fijala 3554
syncmaster 172b
Fra : Klaus

Dato : 02-01-04 11:59

Hejsa

Hvor kan man købe en ny (og billig) strømforsygning til en samsung
syncmaster 172b ? evt. brugt eller uoriginal

Klaus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-01-04 21:55

In article <bt3itr$h9p$1@news.cybercity.dk>, dsl64847@vip.cybercity.dk
says...
> Hvor kan man købe en ny (og billig) strømforsygning til en samsung
> syncmaster 172b ? evt. brugt eller uoriginal

Er strømforsyningen en løs enhed i sådan en Syncmaster?

FUT:dk.teknik.elektronik hvor spørgsmålet hører hjemme.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 13:04

"Klaus" <dsl64847@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvor kan man købe en ny (og billig) strømforsygning til en samsung
> syncmaster 172b ? evt. brugt eller uoriginal

Har du prøvet at henvende dig der hvor skærmen er købt?

Er strømforsyningen død? I så fald dækkes den vel af garantien!

Mvh
Claus

Fra : Klaus

Dato : 04-01-04 14:43

Ja, det har jeg, den koster 700,- og garantien dækker ikke når hunden har
tyget på den

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 15:58

> Ja, det har jeg, den koster 700,- og garantien dækker ikke når hunden har
> tyget på den

Det lyder som om du skal en tur forbi din lokale elektronik-løsdels-pusher.

Her hvor jeg bor er de lokale listet nedenfor:

www.elektronik-lavpris.dk

www.aarhus-radio-lager.dk

Kan du stadig læse specifikationerne på den originale strømforsyning?

Jeg mener det er 14V DC output men effekten kender jeg ikke.

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 16:02

> [...]
>
> Det lyder som om du skal en tur forbi din lokale
elektronik-løsdels-pusher.

> Her hvor jeg bor er de lokale listet nedenfor:

Hvis du spørger i news://dk.teknik.elektronik kan du garanteret finde mange
flere og måske én som har netop den AC2DC omformer du søger.

Mvh
Claus