Internetforbindelse.... Via LAN
Fra : Thomas Kærager

Dato : 18-12-00 10:57

Hejsa

Er det muligt, at se, om der er trafik til internettet, via min ADSL forbindelse??? Jeg ved godt, at man via en Dial-up forbindelse kan se det i reg-databasen, men er det samme muligt, når forbindelsen er oprettet via en LAN forbindelse?

Det er nemlig sådan, at jeg ønsker at lukke min PC-er, når der ikke er mere trafik på internettet. Feks. når jeg er færdig med at downloade fra et FTP-site, eller lignende.

MVH

Thomas Kærager

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 18-12-00 22:47

Thomas Kærager skrev:
> [...]
mere
> trafik på internettet. Feks. når jeg er færdig med at downloade fra et

Der sidder ofte en lille lampe på netkortet, som blinker, når der er
aktivitet.
Når den holder op med at blinke eller blinker meget sjældent, kan du blot
lukke PC'en.

Løsningen tager ingen tid at implementere

-------
Tomas

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 19-12-00 12:16

Thomas Kærager skrev:
> Jeg glemte at skrive, at computeren skal lukke automatisk, feks. om natten

Og du glemte også at skrive hvilket operativsystem du bruger!

-------
Tomas

Fra : Thomas Kærager

Dato : 19-12-00 15:22

Sorry..... Det drejer sig om WIN98, WIN NT Samt WIN 2000. Altså med andre ord, et program der er generelt.

MVH

Thomas Kærager

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 19-12-00 22:18

Thomas Kærager skrev:
> Sorry..... Det drejer sig om WIN98, WIN NT Samt WIN 2000. Altså med andre
ord, et program der er generelt.

Pokkers også.

Jeg tænkte nemlig på, at burde man kunne hægte sig på en eller flere af
Windows NT's performance counters, hvilket sikkert også kan lade sig gøre i
W2K, men i 98 ved jeg ikke liiige...

-------
Tomas