Outlook 2002 fra engelsk til dansk
Fra : Claus og Susanne

Dato : 01-01-04 14:06

Jeg har i forbindelse med køb af lommePC fået en Outlook 2002 på engelsk
installeret. (Havde tidligre en ældre udgave)
Men jeg vil hellere havde det på dansk. Det virker ikke at geninstallerer
med en dansk udgave.
Hvordan ændre jeg Outlook 2002 fra engelsk til dansk?

S. Jørgensen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 29-03-04 10:12

"Claus og Susanne" <swjSLETTES@sa-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med en dansk udgave.
> Hvordan ændre jeg Outlook 2002 fra engelsk til dansk?

Har du prøvet at starte outlook manuelt?

Start -> Kør -> "Outlook /resetfoldernames" -> OK

Det virker i hvert fald når man har en dansk outlook der her fået sat sig
selv op til at have engelsek felter/foldernavne.

Lars