vedr Zonealarm
Fra : KL

Dato : 31-12-03 13:29

hvordan skal zonealarm indstilles når man har to comp. på netttet og pc1 er
koblet til pc2 med et netkort og pc 2 derikte på nettet anden på nettet
det virker fint uden at zonealarm kører

Fra : Per Moreau

Dato : 31-12-03 14:02

"KL" <smukkelarsen@ofir.dk> wrote in

> hvordan skal zonealarm indstilles når man har to comp. på netttet og
> pc1 er koblet til pc2 med et netkort og pc 2 derikte på nettet anden
> på nettet det virker fint uden at zonealarm kører

Jeg ved ikke lige efter install, for det punkt kan jeg ikke lige
umiddelbart finde i min Zonealarm Pro 4.5, men da jeg indstalerede den
kom den og spurgte hvor mange computere at den skulle passe på.
Så gad vide om det ikke kun er noget man kun kan vælge under selve
install ?

Fra : JP

Dato : 01-01-04 12:46

Går ud fra at du taler om internet connection sharing på pc2. Du skal have
zonealarm pro for at bruge internet connection sharing. I opsætningen er det
nemt at sætte op.