PC´eren er længe om at lukke ned (WIN2K & ~
Fra : pre

Dato : 31-12-03 12:29

Her to klip som jeg har "stjålet":

WIN2K:

start > run > gpedit.msc > Computer Configuration> Administrative
Template System > Logon > Maximum retries to unload and update user
profile ... set enabled and to say 5 ... default if not configured is
60!!

(En lignende procedure findes iXP

and then (added by me) set waittokillservicetimeout at

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control

to 5000 ms instead of the default 20000.

(Jeg kan garantere effektiviteten af det første tip som jeg selv fik for
meget længe siden - men jeg havde glemt opskriften).
pre