Gamepad
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 31-12-03 00:08

Hejsa i gruppen

Da jeg står overfor at sku købe en gamepad for første gang, vil jeg lige
høre om jeres erfaringer med følgende gamepad:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1394607918
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=11&CONTENTID=5021&countryid=4&languageid=15

Det er samme gamepad!

Den skal udelukkende bruges til div. bilspil.

Mvh.

Kenneth

Fra : S@ndman

Dato : 31-12-03 00:16

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3ff20532$0$30069$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Det er samme gamepad!
>
> Den skal udelukkende bruges til div. bilspil.

------
Har en kammerat som har det du nævner og han er yderst tilfreds med det,
selv er jeg nok mere til:

http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=11&CONTENTID=6951&countryid=4&languageid=15

Men kan ikke finde nogle steder i DK hvor jeg kan få det ASAP...:-//

Mvh

Jimmy

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 31-12-03 09:15

> [...]
>
> Men kan ikke finde nogle steder i DK hvor jeg kan få det ASAP...:-//

Kan godt følge dig. Den ville jeg også selv vælge, hvis bare Zitech havde
den. Har nemlig penge til gode hos dem og de har et RINGE udvalg

Mvh.

Kenneth

Fra : S@ndman

Dato : 31-12-03 10:22

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3ff28588$0$30072$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Kan godt følge dig. Den ville jeg også selv vælge, hvis bare Zitech havde
> den. Har nemlig penge til gode hos dem og de har et RINGE udvalg

-------------
Der er mange butikker i DK som stinker med hensyn til gamepads, hvilket
jeg ikke forstår da f.eks. fifa, nhl osv. er klart bedst med gamepad.

Jeg bestiller det til 229,- mener jeg hos logitech efter nytår. Men kan ikke
finde noget om leveringstid.

Jimmy

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 31-12-03 11:32

> Der er mange butikker i DK som stinker med hensyn til gamepads, hvilket
> jeg ikke forstår da f.eks. fifa, nhl osv. er klart bedst med gamepad.

Det kan jeg kun give dig HELT ret i. Efter min mening er en gamepad også
kanon til mange bilspil.

> Jeg bestiller det til 229,- mener jeg hos logitech efter nytår. Men kan
ikke
> finde noget om leveringstid.

Det er jo ikke så galt. Nu har jeg bestilt det andet hos Zitech men har de
det ikke hjemme kort efter nytår afbestiller jeg det igen og venter med at
bruge mit tilgodehavende.

> Jimmy

Kenneth