Problemer med Opera-browsere
Fra : Peter

Dato : 30-12-03 20:58

Hej NG!

Er der en eller anden opera-bruger som kan fortælle mig hvorfor link på
hjemmesiden ikke bliver understreget.

Linket virker rigtigt men er bare ikke understreget.

Hvad kan der gøres?

m.v.h.

Peter

PS: Ser "rigtigt" ud i IE og Netscape

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 30-12-03 21:05

On Tue, 30 Dec 2003 20:58:20 +0100, Peter wrote:

> Er der en eller anden opera-bruger som kan fortælle mig hvorfor link på
> hjemmesiden ikke bliver understreget.

Har du et eksempel?

> Linket virker rigtigt men er bare ikke understreget.

Det er jo altid en begyndelse

> Hvad kan der gøres?

Kik i indstillingerne under "page style". Der kan der manipuleres en del
med hvordan siderne vises.

--
Mvh. Lars

Fra : Peter

Dato : 30-12-03 22:49

Hej igen!

http://korsloekke.homepage.dk/

> Kik i indstillingerne under "page style". Der kan der manipuleres en del
> med hvordan siderne vises.

Hvad "siger" man på dansk - Jeg har version 7.23

m.v.h.

Peter

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 30-12-03 23:47

On Tue, 30 Dec 2003 22:48:37 +0100, Peter wrote:

> http://korsloekke.homepage.dk/

Jo, det er understreget. Stregen er bare den samme blå farve (#000080) som
boksen de står i, så den er god nok.

Du burde lave noget CSS til at styre tekst layout'et.

--
Mvh. Lars

Fra : Peter Loumann

Dato : 30-12-03 21:09

On Tue, 30 Dec 2003 20:58:20 +0100, "Peter" <petit@mobil.dk> wrote:

>Hej NG!

Hej Peter

>Er der en eller anden opera-bruger som kan fortælle mig hvorfor link på
>hjemmesiden ikke bliver understreget.

Hvilken hjemmeside? Giver du et link? Eller mener du internetsider
generelt? Hvilken opera-version?

Opera viser som standard links understreget medmindre sidens designer
har bestemt det anderledes. Men brugeren kan også bestemme det, i ver.
7: File -> Preferences -> Page style -> Link style. Måske mangler du
et [v] i 'Underline'?

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Peter

Dato : 30-12-03 22:51

> Hvilken hjemmeside? Giver du et link?

http://korsloekke.homepage.dk/

>Hvilken opera-version?

Dansk version 7.23

> [...]
> har bestemt det anderledes. Men brugeren kan også bestemme det, i ver.
> 7: File -> Preferences -> Page style -> Link style. Måske mangler du

Hvad "siger" man på dansk?

m.v.h.

Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-03 23:40

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev :

>Hvad "siger" man på dansk?

[Alt] + [P] => Sidefremtoning => Min Linkfremtoning
--
Knud