MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
pxhelp20.sys og pfc.sys problem
Fra : Kim Jensen

Dato : 30-12-03 11:34

Hej
Da jeg startede op i morges kom elbycheck og fortalte at den havde fundet en
corrupt filter driver pxhelp20.sys og at denne ville forhindre at mine dvd
drev ikke ville virke ordentligt. Den spurte også om jeg ville fjerne denne
driver og jeg sagde ja.
Derefter kome den op igen og spurte om det samme med pfc.sys og jeg svarede
ja igen. Derefter genstartede jeg og nu virker ingen af drevene.

Hvis jeg går ind i enhedshåndtering er der de gule ! på drevene. Hvis jeg
dob. klikker på dem kommer denne besked :
Windows kan ikke initialisere enhedsdriveren til hardwaren. (Kode 37)
Jeg bruger Windows xp.
Drevene er pioneer dvd rom 104 og dvd rw 106.

Elbycheck kommer iøvrigt op igen og spørger om det samme igen og de 2 filer
ligger i C:\windows\system32\drivers\

Hvad har jeg dog lavet galt? Ud over at jeg sagde ja uden at forstå hvad jeg
sagde ja til.
Og mere vigtigt hvordan får jeg mine 2 drev til at virke?

Kim Jensen

Fra : Kim Jensen

Dato : 30-12-03 11:40

Kim Jensen wrote:
> [...]
> hvad jeg sagde ja til.
> Og mere vigtigt hvordan får jeg mine 2 drev til at virke?

Og så læste jeg lige elbycheck beskeden ordentligt.
Den skriver Remove corrupt driver from REGISTRY.
Kim

Fra : Leo.E

Dato : 30-12-03 15:49

"Kim Jensen" <no@mail.com> wrote in message news:<3ff155df$0$30089$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> Og så læste jeg lige elbycheck beskeden ordentligt.
> Den skriver Remove corrupt driver from REGISTRY.
> Kim

Prøv med systemgendannelse;)
Leo

Fra : Kim Jensen