Findes der en nyhedsgruppe som kun omhandl~
Fra : Otto Sørensen

Dato : 30-12-03 12:43

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 12:49

Otto Sørensen skriblede:

Ja, news:dk.edb.regneark

--
/Gevaldi

Fra : pre

Dato : 30-12-03 13:04

Egentlig ikke, men poster vedr. Excel besvares af de samme folk,enten her
eller i dk.edb.regneark. Sidstnævnte er nok sjovere at læse men til gengæld
er der langt mellem "Guldkornene".
pre

Fra : Harald Staff

Dato : 30-12-03 13:22

Og et "guldkorn" i denne forbindelse er ... ? Når det gjelder avanserte
og/eller smarte excel-løsninger finnes overvekten i dk.edb.regneark. Men den
har langt mindre "chatting".

Ellers anbefales varmt
microsoft.public.excel.misc
microsoft.public.excel.programming
microsoft.public.excel.worksheet.functions
for de som behersker engelsk og kan håndtere engelske formler og funksjoner.
Det finnes også en utmerket formeloversetter på
http://members.chello.nl/keepitcool/addins.html

HTH. Beste hilsen Harald
Followup to newsgroup only please

Fra : pre

Dato : 30-12-03 13:52

Et aktuelt Guldkorn er info om formeloversætteren. Jeg har en
Engelsksproget installation og det er altid et problem at finde netop den
oversættelse som er "microsoftsk" rigtig.

Men ellers kalder jeg en korrekt problemløsning for et "guldkorn" og
ignorerer den mere underholdende fællessnak som fylder alt for meget.
pre