[Postfix] Autosvar
Fra : Morten Trab

Dato : 29-12-03 23:35

Hvordan kan jeg med min Postfix-Cyrus opsætning (Kører med mailbox og ikke
maildir) sætte et autosvar på en konto??

Jeg kan ikke umiddelbart finde noget jeg kan bruge...

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 29-12-03 23:51

"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> writes:

> Hvordan kan jeg med min Postfix-Cyrus opsætning (Kører med mailbox og ikke
> maildir) sætte et autosvar på en konto??

Bruger du procmail? Så kunne det være en løsning at få procmail til at
sende en mail afsted.

--
Jacob - www.bunk.cc
Did I say 2? I lied.

Fra : Kim Emax

Dato : 30-12-03 00:04

Morten Trab wrote:
> Hvordan kan jeg med min Postfix-Cyrus opsætning (Kører med mailbox og
> ikke maildir) sætte et autosvar på en konto??
>
> Jeg kan ikke umiddelbart finde noget jeg kan bruge...

jeg har også forespurgt mod MySQL på det på postfix maillisten, men har
ingen svar fået. Jeg tror du er nød til at lægge en .vacation fil i
Maildir´et. Har ikke haft tid til at teste det selv endnu...

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Kim Emax

Dato : 30-12-03 00:19

Kim Emax wrote:

> jeg har også forespurgt mod MySQL på det på postfix maillisten, men
> har ingen svar fået. Jeg tror du er nød til at lægge en .vacation fil
> i Maildir´et. Har ikke haft tid til at teste det selv endnu...

Testede det lige.... Umiddelbart kan jeg ikke få det til at spille selv, så
finder du en løsning, må du meget gerne poste den her

Fra : Morten Trab

Dato : 30-12-03 13:24

"Kim Emax" <newsgroup@remove-emax.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har også forespurgt mod MySQL på det på postfix maillisten, men har
> ingen svar fået. Jeg tror du er nød til at lægge en .vacation fil i
> Maildir´et. Har ikke haft tid til at teste det selv endnu...

Kører som sagt med mailbox og ikke maildir...

--
Mvh. Morten Trab

Fra : Kim Emax

Dato : 30-12-03 18:45

Morten Trab wrote:

> Kører som sagt med mailbox og ikke maildir...

samme dir Jeg har kigget lidt mere på det, uden at finde en løsning. Du
finder læsestof om det i din postfix source: README_FILES/VIRTUAL_README