debian på bærbar? Tastaturet vil ikke
Fra : sune vuorela

Dato : 29-12-03 20:09

Hjesa!

Det driller! Hjælp!

jeg har netop hevet sådan en netintsallation (sarge) ned og brændt den
på en cd, sat cden i og bootede. Så langt så godt. Jeg kom også der
hvor man skal trykke enter for at starte installationen op, så det
gjorde jeg.

Men her gik det så galt.

Jeg skal vælge sprog i installationen, men så er tastaturet dødt. Ikke
en gang capslock reagerer!

Så prøvede jeg så med en lidt ældre woodycd (to måneder gammel)
Samme problem.

Hvordan får jeg et ordentligt operativsystem på den?

Det er en hp ze4455 lækker bærbar

--
Sune

Fra : sune vuorela

Dato : 29-12-03 20:27

En der kalder sig sune vuorela <nospam@vuorela.dk> skrev:

>Jeg skal vælge sprog i installationen, men så er tastaturet dødt. Ikke
>en gang capslock reagerer!

Så prøvede jeg så at sætte et externt tastatur til. Det gav samme
effekt.

--
Sune

Fra : andy

Dato : 29-12-03 21:42

sune vuorela wrote:

> Så prøvede jeg så at sætte et externt tastatur til. Det gav samme
> effekt.

hvor har du cd fra ISO ? jeg har selv kæmpet med det og fik lavet en cd
fra > http://www.linuxiso.org/

da nogle af de andre cd jeg fik fat i ikke på min bærbar. prøv også at
spørg her http://www.debianplanet.org/ under den danske side.

Fra : sune vuorela

Dato : 29-12-03 21:48

En der kalder sig andy <wwbrandorf@mail.dk> skrev:

>hvor har du cd fra ISO ? jeg har selv kæmpet med det og fik lavet en cd
>fra > http://www.linuxiso.org/

debian.org

Jeg fik det til at virke (så langt i hvert fald)

uSB legacy support skulle slås fra i bios.

Så nu må jeg se om resten vil

--
Sune