bruger registrering-til hjemmesidei front ~
Fra : Alexander Gerner

Dato : 29-12-03 19:29

Hej.
Jeg har lavet hjemmeside i front page 2000-(amator)
min ønske er at DEM som vil åbne min hjemmeside skal udfylde en
slags bruger (registrering formular) det findes sådan en formular
i front page 2000--men jeg vil gerne selv prøve at fixe et eller
andet selv med asp.eller andet.kan nogle flinke folk hjælpe mig.
Tak på forhånd
beklager min Dansk sprøg.
Alexander

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jacob ..

Dato : 30-12-03 14:39

> [...]
> i front page 2000--men jeg vil gerne selv prøve at fixe et eller
> andet selv med asp.eller andet.kan nogle flinke folk hjælpe mig.

Det kræver i første omgang en database - evt. Access 2000 - som du
efterfølgende kan styre vha. asp. Hvis du er helt på bar bund kan du
tage et kig på HTML.dk's tutorial omkring asp og databaser.

http://www.html.dk/tutorials/asp/

Databaser kan du sætte dig ind i på:

http://www.w3schools.com/sql/default.asp