IE 6.0 brændt aw!!
Fra : Morten Møller Jørgen~

Dato : 29-12-03 18:44

totalt sort!!!

Min IE 6.0 som kører under XP pro med SP 1 vil lige pludselig ikke besøge
jubii eller nogen af deres undersider mere, hvad er der lige gået galt for
Gates og Co. eller er det mig selv der er et fjols? Jeg har prøvet at slette
alt offline data samt alle "småkagerne" men problemet varer ved! Jeg har en
firewall kørende men ikke nogen virusscanner!

Mvh.

--
Morten

Fra : Christian Joergensen

Dato : 29-12-03 22:50

On Mon, 29 Dec 2003 18:44:08 +0100, Morten Møller Jørgensen wrote:

> [...]
> alt offline data samt alle "småkagerne" men problemet varer ved! Jeg har en
> firewall kørende men ikke nogen virusscanner!

Det kan være du har sat din firewall forkert op?

Har du prøvet med andre browsere?

Virker andre services på Nettet?

--
Christian Jørgensen | Never make any mistaeks.
http://www.razor.dk |

Fra : Leo.E

Dato : 30-12-03 08:15

"Morten Møller Jørgensen" <grinder213FUCKSPAM@hotmail.com> wrote in message news:<bspp5b$1gtt$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> alt offline data samt alle "småkagerne" men problemet varer ved! Jeg har en
> firewall kørende men ikke nogen virusscanner!

Har du lidt detaljer ang. problemet?
Leo

Fra : Morten Møller Jørgen~

Dato : 30-12-03 12:16

> Har du lidt detaljer ang. problemet?
> Leo

Ja det havde jeg jo egenlig, men nu problemet pist væk. Opdaterede exploder
med alle fixes jeg kunne opstøve og nu funker det bare igen. Microsofts
produkter er til tider utilregnelige :-/

Godt Nytår

Mvh.

--
Morten