Com genstarter i Battlefield 1942???
Fra : Jesper

Dato : 28-12-03 09:48

Hej

Håber der er nogle kloge som kan fortælle mig hvorfor min computer
genstarter lige så snart jeg er kommet ind i banen og skal til at løbe
rundt?? Håber i kan hjælpe

Fra : kurt lund

Dato : 28-12-03 10:58

"Jesper" <jesper@buhl.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Håber der er nogle kloge som kan fortælle mig hvorfor min computer
> genstarter lige så snart jeg er kommet ind i banen og skal til at løbe
> rundt?? Håber i kan hjælpe

Hej
Nej det kan vi ikke!!!

da du ikke fortæller hvad hardware du har i din pc
og feks, styresystem.

Fra : MicJen

Dato : 28-12-03 13:02

Hej!

Ja, det kunne være rart med lidt flere oplysninger om hardware, styresystem,
er der oc, drivere m.v.

Ellers er der jo google...

Mvh
Michael

Fra : Jesper

Dato : 28-12-03 13:20

ok

win xp
2,53 ghz p4
512 mb ram
geforce mx 5200 128 mb

Fra : Aardvark

Dato : 28-12-03 16:34

"Jesper" <jesper@buhl.com> wrote in news:bsmhph$cjl$1@sunsite.dk:

> ok
>
> win xp
> 2,53 ghz p4
> 512 mb ram
> geforce mx 5200 128 mb

Tror du skal kigge lidt på versionen af dine Nvidia drivere.
BF 1.5 har jo lidt..problemer med de helt nye drivere.

/Aardvark[DK]