Publisher 2000 dukument skal eksporteres?
Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 19-04-01 20:48

Hej

Jeg skal lave en større folder i Publisher 2000, hvor jeg vil komme til at
benytte mange forskellige skrifttyper. Mit problem er, at dokumentet skal
udskrives på en anden computer end min, og jeg er derfor ikke sikker på, at
dokumentet vil se ens ud på de to computere (forsk. versioner skrifttyper
m.m.)

Kan jeg gemme/eksportere mit publisher-dokument til et "lukket" format
(ligesom hvis de enkelte sider gemmes som billeder), så jeg er sikker på, at
dokumentet er 100 % ens på begge computere?

På forhånd tak
/Jeppe

Fra : pre

Dato : 20-04-01 18:36

Skriv ud til fil i stedet for printer. Resultatet bli'r ens på ensartede
printere.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 22-04-01 10:14

"pre" <ingenmail@image.dk> skrev i en meddelelse
> Skriv ud til fil i stedet for printer. Resultatet bli'r ens på ensartede
> printere.

....ja, det ved jeg godt, men nu skal jeg ikke udskrive på en printer magen
til min, men på en stor kopimaskine, jeg ikke har driverne til.

Lige et lille tillægsspørgsmål: Hvordan udskriver man egentlig en sådan fil?

vh. Jeppe

Fra : pre

Dato : 22-04-01 18:11

Se i Printer-dialogboksen.
Betingelsen for det oprindelige spørgsmål er, at begge printere har
samme fonte (evt. at de brugte fonte indgår i dok´et og at den fremmede
printer kan oversætte både formattering og tekst). Jeg tvivler, men det
må vel være muligt at teste lidt.