wget
Fra : Jan Larsen

Dato : 29-12-03 15:47

Hej

Hvis med wget skal hente en stak filer af typen zip på en ftp

eks.

wget -c -A zip ftp://user:pass@domain.dk:21/

får jeg dette

Logger ind som owned ... Logget ind!
==> SYST ... færdig. ==> PWD ... O.k.
==> TYPE I ... O.k. ==> CWD ikke nødvendig.
==> PORT ... færdig. ==> LIST ... O.k.

og så sker der ikke mere..??

Hvad gør jeg forkert ?

/Jan

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 29-12-03 16:29

Jan Larsen <jan@snubi.dk> writes:

>wget -c -A zip ftp://user:pass@domain.dk:21/
>og så sker der ikke mere..??

Prøv at tilføje "--passive-ftp".

Mvh.
   Klaus.

Fra : Jan Larsen

Dato : 29-12-03 20:21

Klaus Ellegaard wrote:

> ..
>
> Prøv at tilføje "--passive-ftp".
>
> Mvh.
> Klaus.
det hjalp lidt...nu får jeg bare en index.html fil, hvor alle zip filerne er
listet ?
men ingen zip filer.

Kan jeg bruge den index.html fil til noget ?

/Jan

Fra : Peter Jensen

Dato : 29-12-03 20:48

Jan Larsen wrote:

> det hjalp lidt...nu får jeg bare en index.html fil, hvor alle zip
> filerne er listet ? men ingen zip filer.
>
> Kan jeg bruge den index.html fil til noget ?

Det lyder som om du vil hente rekursivt. Prøv med '-r'. Ellers er
'curl' generelt ret god til at forstå "globbing". Så burde du f.eks
kunne bruge "curl -O 'ftp://user:pass@domain.dk:21/*.zip'".

--
PeKaJe

I will always love the false image I had of you.

Fra : Jan Larsen

Dato : 29-12-03 21:27

Peter Jensen wrote:

> Det lyder som om du vil hente rekursivt. Prøv med '-r'. Ellers er
> 'curl' generelt ret god til at forstå "globbing". Så burde du f.eks
> kunne bruge "curl -O 'ftp://user:pass@domain.dk:21/*.zip'".

Takker -r gjorde resten.

/Jan