MS Windows
briani 27239
Works og XP
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-03 13:19

Hej alle.

Jeg har Works 4.0 på CD-ROM. Jeg vil gerne skifte fra win98 til XP,
hvilket jeg har anskaffet mig. Men kan jeg være sikker på, at jeg kan
installere denne version af Works i XP?

På forhånd tak for hjælpen og venlig hilsen.

// Andreas

Fra : Henning

Dato : 29-12-03 14:24

<Andreas> skrev i en meddelelse news:3ff01b6b.2549531@news.tele.dk...
> Hej alle.
>
> Jeg har Works 4.0 på CD-ROM. Jeg vil gerne skifte fra win98 til XP,
> hvilket jeg har anskaffet mig. Men kan jeg være sikker på, at jeg kan
> installere denne version af Works i XP?

Nej Works er for gammel - du får kun problemer
Det skulle være meget nemt at skaffe sig Officepakken har jeg ladet mig fortælle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-12-03 15:29

"Henning" <Hbolten@ofir.dk> skrev :

>Nej Works er for gammel - du får kun problemer

Hvilke problemer skulle det give?
--
Knud

Fra : Sander

Dato : 29-12-03 18:20

Jeg ville da prøve og se om det ikke virker.

Sander.

Fra : jan

Dato : 29-12-03 22:01

HEJ

virker oK dog virker stavekontrol ej i outlook

hh JAN

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 16:18

On Mon, 29 Dec 2003 22:00:58 +0100, "jan" <jan.m.jensen@e-privat.dk>
wrote:

>HEJ
>
>virker oK dog virker stavekontrol ej i outlook

Så vidt jeg ved er Outlook ikke en del af Works?!

// Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 16:16

On Mon, 29 Dec 2003 14:23:40 +0100, "Henning" <Hbolten@ofir.dk> wrote:

>Nej Works er for gammel - du får kun problemer
>Det skulle være meget nemt at skaffe sig Officepakken har jeg ladet mig fortælle

Jeg har Office 2000, som jeg ved kan installeres i XP. Jeg bruger
Works til at håndtere nogle databaser. Kan Office bruges til det?

// Andreas