Ring nummer op.
Fra : Wabba

Dato : 17-12-00 00:42

Hej. Jeg sidder med et lille problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med.
Jeg er ved at lave et program der når man starter windows op, beder om et
kodeord. Hvis dette er forkert skal programmet ringe op til min mobil tlf.
og advare mig mod ulovlig indtrængen. Jeg ved bare ikke hvordan jeg for den
til at ringe op til et nr. over mit modem. Kan nogen hjælpe???

Venlig Hilsen:
Lauge S Jepsen

Fra : LangeJens

Dato : 17-12-00 01:50

Hvad med hvis den sender en SMS besked er det godt nok......??????

Hilsen

Jens

Wabba <laugesjep@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:91guma$auq$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Håkon Helgesen

Dato : 17-12-00 15:16

Kan du poste et exempel for oss Jens?
Dette høres interessant ut...

Hilsen Håkon

Fra : N/A

Dato : 17-12-00 19:15

Fra : Keld Sørensen

Dato : 17-12-00 19:15

Ja, det er altsammen godt nok, men hvordan får
du den så til at 'sige' en besked ?

mvh Keld Sørensen

"Bjarne Østergård" <boe@gigasoft.dk> skrev i en
meddelelse news:91imjf$1sjk$1@news.cybercity.dk...

> Håkon Helgesen <savage@REMOVEonline.no> skrev i
en

nyhedsmeddelelse:0aip3to0b8oc0i3sjoud998ivj9uqg5k8
o@4ax.com...

> Denne lille rutine kan ringe til et
telefonnummer

Fra : Håkon Helgesen

Dato : 17-12-00 21:02

Det fungerer vel ikke med noe SMS melding (-.
Jeg har ikke fået til å sende SMS, men det hadde vært ok...

Hilsen Håkon

Fra : LangeJens

Dato : 17-12-00 18:48

Så lige en side hvor man kan download et components

http://www.comcomponents.com/free_trials.html

Men jeg har ikke selv prøvet det..... programmet som du er igang med er hvis
ret svært....arbejder du med VB til dagligt ??

Fra : Wabba

Dato : 07-01-01 21:21

Nej jeg er nybegynder.

Lauge S Jepsen