MS Windows
briani 27239
password til internet
Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 21:55

Hej NG.

Jeg har ændret password på min i.net forbindelse, men kan ikke få XP til at
"huske" det nye password.
Jeg har forsøgt at ændre det alle de steder jeg har kunnet finde (som
egentlig er det samme sted, bare med forskellige adgangsveje)
Jeg har også forsøgt både med "husk adgangskode" og uden.
Jeg har også slettet alle opkaldsforbindelser og lavet nye..

Men jeg kan ikke slippe af med det gamle password.

Hvor er det jeg har overset ?
Hvad kan jeg gøre ?

Mvh. Per.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-03 22:07

"Per Olsen" <per.olsen snabel-a post3.tele.dk> skrev :

>Jeg har ændret password på min i.net forbindelse, men kan ikke få XP til at
>"huske" det nye password.

Blot til orientering: du kan ikke regne med antallet af stjerner,
du ser i boxen.

Den viser bevidst et forkert antal, så man ikke kan aflure, hvor
langt det er.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 22:25

Det havde jeg ikke lige regnet med, det må lige tjekkes...

(det kan tage lidt tid, det er i virkeligheden ikke mig selv, men en bekendt
der bor lidt langt væk, så jeg skal først lige have etableret en
fjernforbindelse.....)

Men foreløbig tak.

Per.