hvorden komer men ind i server
Fra : Bech

Dato : 26-12-03 21:21

Hejsa......

Jeg får følgende fejl når jeg prøver at connecte til en server i
counter-strike 1,5.

Yow cannot connect to a server which is operating under a different protocol
version siger min computer så .

Hvad betyder det og hvad skal jeg gøre?????

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-12-03 22:24

Bech mumbled his insignificant opinion in:
3fec983a$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> [...]
> counter-strike 1,5.
>
> Yow cannot connect to a server which is operating under a different
> protocol version siger min computer så .

At serveren kører en anden version, formentligt 1.6

>og hvad skal jeg gøre?????

Find en server som kører 1.5, eller skifte til 1.6
http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow