MS Windows
briani 27239
XP's stifinder - ændre størerlse på ikoner~
Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-12-03 17:43

Hej
Jeg har efterhånden ganske mange bilder liggende og bruger helst XP's
stifinder til at arrangere og beskue dem med.
Men det irriterer mig at der ikke er nogen "officiel" måde at får XP til at
vise større ikoner på - hvorfor kan man ikke bare vælge at få vist 3 istedet
for 5 billeder pr linie ?
Det er jo ret irriterende at skulle starte "Fax+billedviseren" bare for at
se forskel på et par næsten ens billeder....(man fristes jo let til at tage
MANGE bilder i serie, når man ikke skal betale for fremkaldelse )

Nogen der har en løsning - altså andet end at bruge andre programmer.....

--
Mvh