særligt begavede børn
Fra : Sandman

Dato : 26-12-03 17:28

Hej i gruppen

Er der mon nogle forældre i gruppen, som har haft kontakt til
forældrenetværket under Mensa, og kan komme med erfaringer?

mvh en far til et iflg. skolen særligt begavet barn

Fra : Charlotte

Dato : 27-12-03 00:47

On 26/12/03 17:27, in article g5oouvg76nh3k7cpvcp4tbv8brlolqo7fd@4ax.com,
"Sandman" wrote:

> Hej i gruppen
>
> Er der mon nogle forældre i gruppen, som har haft kontakt til
> forældrenetværket under Mensa, og kan komme med erfaringer?
>
> mvh en far til et iflg. skolen særligt begavet barn

Ja...har gode erfaringer

Skriv gerne privat.

Venlig hilsen
Charlotte

Fra : Brian k

Dato : 27-12-03 01:12

Charlotte wrote:

> Ja...har gode erfaringer

Hej C

Tænkte det nok.... vidste bare at du vile blive den der svarede FØRST

Mvh
Brian

Fra : Charlotte

Dato : 27-12-03 01:17

On 27/12/03 1:11, in article bsiiol$2osq$1@news.cybercity.dk, "Brian k"
wrote:

> Hej C
>
> Tænkte det nok.... vidste bare at du vile blive den der svarede FØRST

Nåe...hvad mener du med det ?!!

Fra : Brian k

Dato : 27-12-03 01:34

Charlotte wrote:

> Nåe...hvad mener du med det ?!!

Sig mig har du et program kørende der "ser" når nogen besvarer et indlæg?
(sidden du kan svare så hurtigt)

mvh
brian

Fra : Charlotte

Dato : 27-12-03 01:37

On 27/12/03 1:33, in article bsik1m$2q9l$1@news.cybercity.dk, "Brian k"
wrote:

> Sig mig har du et program kørende der "ser" når nogen besvarer et indlæg?
> (sidden du kan svare så hurtigt)
>
> mvh
> brian

Jeg får en bip-lyd, når der er svar