NFS Underground
Fra : Steff Steffensen

Dato : 26-12-03 15:36

Hej. Jeg er ret god til NFS Underground. Men hvis jeg går ind i:
Underground, så på et tidspunkt, der SKAL jeg klare et race der hedder:
Drag. og jeg kan ikke finde ud af det! Jeg kan næsten ikke køre. Og hvis jeg
køre for hurtigt. Så springer et eller andet og så skal jeg køre om.

Hvad skal jeg gøre for at vinde!?

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 26-12-03 16:14

"Steff Steffensen" <no_spam@shit.dk> wrote in

> [...]
> hedder: Drag. og jeg kan ikke finde ud af det! Jeg kan næsten ikke
> køre. Og hvis jeg køre for hurtigt. Så springer et eller andet og så

Du skal skifte gear! :) Hvis du næsten ikke kan køre, lyder det som om du
aldrig kommer ud af første gear, og så sprænger motorblokken.

I drag er det meget vigtigt at skifte gear præcist, hvis du skal have en
chance for en sejr.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : moso97ad

Dato : 26-12-03 16:55

"Steff Steffensen" <no_spam@shit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> køre for hurtigt. Så springer et eller andet og så skal jeg køre om.

Midt på skærmbilledet kan du se en lille cirkel, der skifter fra blå til
grøn og til sidst rød. Når den er grøn skal du skifte gear, så får du et
perfekt gearskifte. Hvis den bliver rød, og du fortsætter med at køre uden
at skifte gear, så springer du motoren i luften.

Mvh.
Morten

Fra : Steff Steffensen

Dato : 27-12-03 12:11

ORV tak! Hehe. Nu er jeg kommet total langt! Men du virker jo ret klog ang.
NFS. Så her er et andet spørgsmål: Hvad skal man bruge: ``Style points´´
til?

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 27-12-03 12:26

> ORV tak! Hehe. Nu er jeg kommet total langt! Men du virker jo ret klog ang.
> NFS. Så her er et andet spørgsmål: Hvad skal man bruge: ``Style points´´
> til?

Det kan du læse om på side 12 i manualen.

/Kenneth Iversen

Fra : Steff Steffensen

Dato : 27-12-03 15:28

Ja. Men jeg har desværre kun kopien af spillet. Så jeg kan ikke læse om det
. Men jeg finder nok ud af det, men tak alligevel

Fra : moso97ad

Dato : 27-12-03 15:35

> ORV tak! Hehe. Nu er jeg kommet total langt! Men du virker jo ret klog
ang.
> NFS. Så her er et andet spørgsmål: Hvad skal man bruge: ``Style points´´
> til?

Tag en søg på google om style points og nfs underground, der kan du sikkert
finde svaret.

Mvh.
Morten